CS-index
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

How to make a signature, by hope :D

3 plaatsers

Ga naar beneden

How to make a signature, by hope :D Empty How to make a signature, by hope :D

Bericht  TheLastHope ma maa 15, 2010 3:30 pm

Hoe maakt je een signature? (voor beginners).


Stap 1: Het beginnen van het maken van je achtergrond.
Ik start met een Nieuw Venster in Gimp. De afmetingen zijn 420 pixel breed door 90 hoge pixel (beeld hieronder voor verwijzing). Je kan bijvoorbeeld ook 400 bij 150 pakken (deze afmeting is een klassieker bij het maken van een signature).
How to make a signature, by hope :D 6ifeio
Klik nu op het penseelpictogram, in het lagere menu zit een rolbar genaamd ‘Opacity’. Beweeg deze rolbar naar ongeveer 60%. Nu selecteer je een ‘grungeborstel’ (ik pakte de borstel ‘AbstractChoas’). Als je later wat meer hebt geoefend kan je meer van deze lagen maken en heb je meestal een mooiere achtergrond, maar dat is niet altijd het geval.


Stap 2: Het knippen en plakken van een Render.
Ik heb voor dat ik begon een Render gevonden op een site en wil hem nu in mijn signature doen. Speciaal voor jullie een van een schildpad. xD
How to make a signature, by hope :D 20z4ldl
Je kan je Render ook omdraaien, dat doe je zo. Neem het toverstokjeshulpmiddel, klik op de achtergrond, ga nu naar uitgezocht-> Keer om. Knip nu je Render uit. Ga terug naar je signature. Druk dan bij lagen op nieuwe laag. Zodra je de Render hebt waar je hem wil, veranker je Render door buiten de signature te klikken.
How to make a signature, by hope :D 1zexhs5

Stap 3: Tekst.
De tekst is een belangrijk gedeelte van je signature en staat meestal niet op de Render. Het staat er meestal naast, boven of onder. Wees origineel en neem voor elke signature een ander lettertypen. Dat doe je door weer een nieuwe laag te pakken en vervolgens. Het is heel simpel eigenlijk.
How to make a signature, by hope :D Ak8qaw

Gevorderden weten dat er veel meer mogelijkheden zijn. Start eerst hiermee, maak er een stuk of 5 en ga door met nieuwe ideeën van andere en ontdek zelf het programma.

MVG

TheLastHope Razz
TheLastHope
TheLastHope

Posts : 29
Join date : 15-03-10
Age : 28
Location : Roosendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

How to make a signature, by hope :D Empty Re: How to make a signature, by hope :D

Bericht  Admin di maa 16, 2010 8:35 am

Goed hoowr cyclops

Admin
Admin

Posts : 62
Join date : 06-03-10

https://criminalsquad.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

How to make a signature, by hope :D Empty Re: How to make a signature, by hope :D

Bericht  Karuma di maa 16, 2010 10:54 am

ik ken ze al Razz

maar ze zijn en blijven goed Very Happy
Karuma
Karuma
CW-Mod/Event-Mod
CW-Mod/Event-Mod

Posts : 51
Join date : 06-03-10
Age : 28
Location : Groningen/Stad

http://www.criminalsquad.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

How to make a signature, by hope :D Empty Re: How to make a signature, by hope :D

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum